Nina Digi Creative

blog 1
Picture of NInaDIGICREATIVE

NInaDIGICREATIVE

Víte, proč se vyplatí svěřit sociální sítě profesionálům?

Pouze málo segmentů podnikání v současném digitálním boomu nevyžaduje komunikaci na sociálních sítích. Dnes již běžně potkáte na Instagramu prodejce aut, neziskovky i občanská sdružení. Proč? Sociální sítě se postupně staly jednoduše dostupným komunikačním a prodejním kanálem. V následujících bodech se podíváme na stranu firmy či podnikatele, který uvažuje, že by správu sociálních sítí svěřil do rukou profesionálů.

Strategie je základ

Každá firma může mít profil na sociálních sítích, záleží jen na vaší marketingové strategii, na co a jak ho využijete. Aby váš profil fungoval efektivně, potřebuje originální obsah zveřejňovaný pravidelně. Pouze tak se nebudete muset stále hrabat z algoritmového dna. Plánování zajistí, že sociální sítě půjdou ruku v ruce s vaší marketingovou strategií, umožní vám mít dokonalý přehled o tom, co se pod jménem vaší firmy zveřejňuje.

Hlavní důvody, proč potřebujete manažera sociálních sítí

  1. Správce sociálních sítí profesionálně spravuje vaše účty na sociálních sítích. Umí dosáhnout obchodního cíle.
  2. Zaručí konzistentní kvalitní obsah. Správci mají nové nápady, jak přitáhnout potenciální zákazníky na účty sociálních médií.
  3. Sociální média se neustále mění. Správce sociálních sítí sleduje nové trendy a algoritmy.
  4. Úspora času je cenná komodita, kterou můžete mít ve svém podnikání. Svůj podnikatelský nebo soukromý čas můžete využít i jinak.

5 znaků, že potřebujete správce sociálních sítí

  1. Pracujete 40+ hodin týdně. Být podnikatelem je někdy časově náročné a správa sociálních sítí není žádná výjimka.
  2. Nerozumíte novým trendům na sociálních sítích. Algoritmus na  sociálních sítích se neustále mění. Je v pořádku, že nedokážete sledovat všechny tyto měnící se trendy. Manažeři sociálních médií budou za vás sledovat nové trendy a algoritmy.
  3. Nebaví vás správa sociálních sítí. Provozujete prodej, hostíte různé události, propagujete své podnikání nebo prostě nechcete provozovat své účty sociálních sítí. Správce sociálních médií vám může pomoci se správou účtů na sociálních médiích.
  4. Chcete investovat do reklam na sociálních sítích. Reklamy na sociálních sítích jsou jedním z nejúčinnějších způsobů, jak přitáhnout nové potenciální zákazníky na účty sociálních sítí. Jedním z hlavních úkolů manažera sociálních médií je provoz kampaní na sociálních sítích s nejlepšími možnými výsledky.
  5. Potřebujete někoho, kdo přinese nové kreativní nápady. Kvalitní obsah je v současnosti jedním z nejcennějších aktiv, které můžete mít. Dodává vaší značce obrovskou hodnotu.

Sdílejte článek